انجمن تنکاسیتی ، تنها انجمن شهسوار : sms عاشقانه سری 5

هرگز ازسایه ها نترس .چون وجود آنها به این معنی است كه در آن نزدیكی نوری می درخشد


عاشق واقعی مثه ارواح میمونن كه همه درباره اش حرف می زنند ولی تعداد كمی دیده اند


سنگ در برکه می اندازم و می پندارم، با همین سنگ زدن ماه به هم می ریزد، کی به انداختن سنگ پیاپی در آب، ماه را می شود از حافظه ی آب گرفت؟!..


دریا باش تا بعضی ها از با تو بودن لذت ببرند و آنها که لیاقت ندارند در تو غرق شوند


ومن تورا به كسی هدیه می دهم كه از من عاشق تر باشد و از من برای تو مهربان تر


آدما در دو حالت همدیگرو ترك میكنن 1- احساس كنند كسی دوسشون نداره 2- احساس كنند یكی خیلی دوسشون داره


عشق چنان شیفتگی در نهان خود دارد که سخت ترین دلها نیز ، گاهی هوس شنا در آن را می کنند . ارد بزرگ



وقتی به چیزی که آرزوت بود،



رسیدی،



تازه می فهمی که آرزوش بهتر از داشتنشه!!!




من به دنبال دستی بودم

برای دوباره روئیدن

دوباره کاشتن

و تو همیشه همان دستی بودی که شکوفه می چید


واسه شکوندن یه دل فقط یه لحظه وقت میخوای، ولی برای اینکه از دلش دربیاری...شاید هیچ وقت فرصت نباشه



سپاسگزارم درخت گلابی

که به شکل دلم در آمدی ،

چه تنها بودم !

« شمس لنگرودی»



در خانه‌اَت بمان!

تمامِ شهر

قُرُقِ نگاه‌های من وُ

خاطراتِ توست.



دیگر خبری نیست در شهر

الّا این‌که: تو رفته‌ای وُ

روزنامه‌ها همه، سفید چاپ می‌شوند!



شمردن بلد نیستم
دوست داشتن بلدم
گاهی شده
یكی را دوبار دوست داشته باشم
دو نفر را یك جا

چه کار می شود کرد؟
دوست داشتن بلدم
شمردن بلد نیستم.



به ارتفاع ابدیت دوستت دارم
حتی اگر به رسم پرهیزکاری های صوفیانه
از لذت گفتنش امتناع كنم...




هركه می آید



دو ركعت شكست



در من می گذارد ...



شبیه مسجدی میان راهی



میزبان نمازهای شكسته ام !!؟



کاش میشد بدونی که فراموش کردنت مثل برآورده شدن آرزوهام محاله


برگرفته از :
http://www.tonekacity.com/Thread-sms-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%B1%DB%8C-5--1294

نظرات

پست‌های معروف از این وبلاگ

The key to great secrets is not in a little depth. -The Philosopher Hakim Orod Bozorg Khorasani

انجمن اینترنتی جوانان شهر دشتی : سخنی از بزرگان

سایت جامعه مجازی iran20 : کورش کیست؟